Booking.com

Palma de Mallorca som en by mer attraktiv

Alltid verdt en tur ? Hovedstaden Palma på Mallorca har lykkes fokusert på pause . Det en ny vind blåser i turist promotering av Palma de Mallorca . Bystyret ledes av ordfører Mateo Isern har som mål å gjøre . Palma et populært storbyferie reisemål
Viktigere , pausene er ikke sesongavhengig. Palma , er juvelen i Middelhavet 365 dager i året til et attraktivt reisemål . En kampanje blir nå lansert som de offentlige ressursene er begrenset , vi forventer initiativ fra enkeltpersoner og bedrifter .
Kampanjen er primært rettet mot reisebyråer , flyselskaper og mediebedrifter.
Seremonien finner sted i London , blant annet Stockholm ( 13 og 14 mars 2014 ) , Berlin ( 3 og 4 april 2014 ) og Moskva vil være å fremme Palma 7,8 og 9. mai i 2014. De klassiske turist børser som Fitur i Madrid , ITB i Berlin eller MITT i Moskva Palma også representert .
Gjester som ankommer Palma , kan nyte en moderne by med klassiske innslag . For det første , det er den gamle bydelen med sine trange gater, flotte palasser og pittoreske terrasser . Spesielle bygninger : katedralen , La Lonja zeehandelsbeurs og Bellver borg. De som er interessert i kultur er helt fornøyd i Palma , mange gallerier og museer , for eksempel , viser moderne og samtidskunst. Det er mange kunst-og musikkarrangementer i Palma , men også sportslig klarte å tiltrekke seg oppmerksomhet .
Kulinariske entusiaster og kjøpere vil få pengene sine . Byen er festlig tent spesielt i julen . Alt er designet for å vekke lidenskap for Palma eller du sitter på en av de mange terrassene , spaserturer på markedet , vandre i de smale gatene eller besøke den trendy bydelen Santa Catalina , vil hver gjest være Palma oppdage og det vil ikke la ham gå .